Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci
Sport Hangar CZ s.r.o. Menu
  • 20% na vše skladem

Reklamace

Reklamace u nás se nemusíte obávat! Budeme se snažit, abyste měli s celým procesem co nejméně starostí a reklamace proběhla co nejrychleji.

 

Předání reklamace

1. Reklamaci můžete osobně předat na naší prodejně v Praze, Křesomyslova 17.
2. Pokud se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, zašlete zboží na níže uvedenou adresu:

Sport Hangar CZ s.r.o.
Lyzelyze.cz - 
REKLAMACE
Křesomyslova 384/17
14000 Praha

  • Vždy je třeba doložit doklad o nákupu a stručně uvést důvod reklamace.
  • Reklamované zboží neposílejte na dobírku.
  • Reklamované zboží musí být kompletní, čisté a hygienicky nezávadné.

 

Reklamační protokol

Pokud reklamaci provádíte osobně, vydáme Vám reklamační protokol.
V případě zaslání reklamace na adresu reklamačního oddělení, Vám bude zaslán reklamační list na e-mail uvedený v popisu reklamace. 

Záruční doba a životnost zboží

Záruční doba a životnost zboží jsou různé pojmy. Životnost zboží je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním používání může být životnost kratší než záruční doba. Záruční doba je 24 měsíců, pokud není stanoveno jinak a začíná běžet ode dne převzetí zboží.

 

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě. Nicméně snažíme se o co nejkratší lhůtu.


Důležité kontakty

Stále máte dotazy ohledně reklamace? 

Volejte +420 603 981 932nebo pište na info@lyzelyze.cz

 

Jak postupovat když…

  • Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání balíku, zásilku vždy zkontrolujte!
Zásilku si prosím vždy prohlédněte před dopravcem, zde obal není poškozen (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený apod.) a zda není porušena naše speciální balící páska. V případě nesrovnalostí balík nepřebírejte! 
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce (DPD a Česká pošta) a naši společnost.

  • Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme neprodleně nás informujte, nejlépe telefonicky na  +420 603 981 932, ihned budeme tuto nesrovnalost řešit.

 

Reklamační řád