Reklamace
Reklamace u nás se nemusíte obávat! Budeme se snažit, abyste měli s celým procesem co nejméně starostí a reklamace proběhla co nejrychleji.
Předání reklamace
Doporučujeme vyplnit tento formulář.
Zboží zašlete na níže uvedenou adresu:
Lyzelyze.cz - Hala C
REKLAMACE
Hlavenec 158/C
29474
- Vždy je třeba doložit doklad o nákupu a stručně uvést důvod reklamace.
- Reklamované zboží neposílejte na dobírku.
- Reklamované zboží musí být kompletní, čisté a hygienicky nezávadné.
Reklamační protokol
Pokud reklamaci provádíte osobně, vydáme Vám reklamační protokol.
V případě zaslání reklamace na adresu reklamačního oddělení, Vám bude zaslán reklamační list na e-mail uvedený v popisu reklamace.
Záruční doba a životnost zboží
Záruční doba a životnost zboží jsou různé pojmy. Životnost zboží je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním používání může být životnost kratší než záruční doba. Záruční doba je 24 měsíců, pokud není stanoveno jinak a začíná běžet ode dne převzetí zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě. Nicméně snažíme se o co nejkratší lhůtu.
Důležité kontakty
Stále máte dotazy ohledně reklamace?
Volejte +420 241 408 426 nebo pište na info@lyzelyze.cz!
Jak postupovat když…
Je přijaté zboží poškozené
Při přebírání balíku, zásilku vždy zkontrolujte!
Zásilku si prosím vždy prohlédněte před dopravcem, zde obal není poškozen (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený apod.) a zda není porušena naše speciální balící páska. V případě nesrovnalostí balík nepřebírejte!
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce (DPD a Česká pošta) a naši společnost.
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme neprodleně nás informujte, nejlépe telefonicky na +420 241 408 426, ihned budeme tuto nesrovnalost řešit.