Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

Způsoby a ceny doručení

Doručení zboží

Informaci o přijetí Vaší objednávky do našeho systému obdržíte emailem + SMS zprávou.  Následně Vás budeme informovat o průběhu vyřizování Vaší objednávky. Jakmile je zboží expedováno/odesláno na Vaší  adresu,  obdržíte od nás informaci emailem + SMS.
Vzhledem k širokému rozsahu sortimentu na motoobchod.cz, je možné, že některé zboží není přímo skladem v e-shopu, ale nachází se u dodavatele. Z toho důvodu pro Vás uvádíme u každého zboží konkrétní informaci o dostupnosti zboží a jeho obvyklé dodací lhůtě. Pokud není zboží skladem v eshopu jsou dodací lhůty obvykle 2 – 6 pracovních dnů, pouze v mimořádných případech do 14 dnů. Předpokládaný termín doručení obdržíte v emailu.

Ceny doručení zboží

Cena dopravy ČR

Doprava zdarma pro objednávky nad 2000,–Kč!

Způsob doručení

Objednávka do 2000,–Kč

Objednávka nad 2000,–Kč

Osobní odběr

ZDARMA

ZDARMA

DPD

120,–Kč

ZDARMA

Česká pošta – Balík do ruky

120,–Kč

ZDARMA

Cena dopravy Slovensko

Doprava zdarma pro objednávky nad 6000,–Kč / 222,–€ !

Způsob doručení

Objednávka do 222,– €

Objednávka nad 222,–€

DPD

290,–Kč / 11,–€

ZDARMA

Aktuálně nabízíme tyto možnosti doručení zboží:

Osobní odběr na prodejně Lyzelyze.cz – Sport Hangar CZ s.r.o. v Praze

Osobní odběr objednané zboží je zdarma! Zboží si vyzvednete na naší prodejně v Praze 4 kdykoli během otevírací doby prodejny.
Informaci o tom, že je zboží připraveno k vyzvednutí obdržíte mailem + SMS zprávou, vyčkejte prosím na tuto informaci!
Kompletní objednávka je rezervována po dobu 5 pracovních dnů. Prodloužení rezervace je možné prostřednictvím mailu info@lyzelyze.cz nebo telefonicky na 603 981 932
Za zboží můžete zaplatit hotově, případně kartou.

DPD

Zásilková společnost DPD Vám doručí zásilku následující  pracovní den po expedici. Informaci o expedici Vaší zásilky  obdržíte emailem + SMS zprávou. V den doručení dostanete od DPD SMS zprávu s předpokládaným časem doručení (3hodinové rozmezí). Pokud se vám doručení v daný den nehodí, můžete ho podle pokynů v SMS posunout o 1, 2 nebo 3 pracovní dny. Doručení probíhá od 8 do 17hod. DPD provádí až 3 pokusy o doručení zásilky, není-li adresát zastižen.
V případě dobírky můžete platit hotově nebo kartou.
Svojí zásilku můžete sledovat na www.DPD.cz

 

 Česká pošta 

Česká pošta Vám doručí zásilku následující  pracovní den po expedici. Informaci o expedici Vaší zásilky obdržíte emailem + SMS zprávou.  Česká pošta Vás bude o termínu doručování zásilky informovat emailem + SMS zprávou.  Pokud Vás doručovatel nezastihne na adrese, bude zásilka uložena na příslušné dodací poště. O uložení zásilky budete informováni oznámením v poštovní schránce. Zásilka je na poště uložena po dobu 7 pracovních dnů. Prodloužení úložní doby lze prodloužit, lze i zažádat o opakované doručení na adresu.

V případě dobírky můžete platit pouze hotově.
Svojí zásilku můžete sledovat na www.cpost.cz

 

Doby expedice: Kdy bude zboží expedováno?

V případě, že je zboží skladem na eshopu, objednávky expedujeme neprodleně. Termíny expedice záleží na čase obdržení objednávky a způsobu doručení.

Osobní odběr
Objednávka je přijatá do 17:00 je připravena k vyzvednutí týž den. Vyčkejte prosím na výzvu k vyzvednutí.

Česká pošta
Objednávky přijaté do 12:00, expedujeme týž den. Objednávky přijaté po 12:00 expedujeme následující pracovní den.

Zásilková služby DPD
Objednávky přijaté do 14:00, expedujeme týž den. Objednávky přijaté po 14:00 expedujeme následující pracovní den.

 

Při přebírání balíku, zásilku vždy zkontrolujte!

 Zásilku si prosím vždy prohlédněte před dopravcem, zde obal není poškozen (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený apod.) a zda není porušena naše speciální balící páska. V případě nesrovnalostí balík nepřebírejte.
Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Aby k vám zboží přišlo v pořádku, je baleno velmi pečlivě.