Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

Reklamace

Reklamace není zrovna vyhledávaná záležitost. Přesto je někdy třeba zboží reklamovat.  Pokud potřebujete zakoupené zboží reklamovat, zde najdete návod, jak správně postupovat? Reklamace u nás se nemusíte obávat! Budeme se snažit, abyste měli s celým procesem co nejméně starostí a reklamace proběhla co nejrychleji.

Předání reklamace

Pokud chcete u nás zakoupené zboží reklamovat, můžete tak učinit dvěma způsoby:
1. Reklamaci můžete osobně předat na naší prodejně v Praze, Křesomyslova 17.
2. Pokud se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu:

Sport Hangar CZ s.r.o.
Lyzelyze.cz - 
REKLAMACE
Křesomyslova 384/17
14000 Praha

  • Vždy je třeba doložit doklad o nákupu prokazující koupi zboží u Motoobchod.cz (faktura, prodejka) a v případě, že reklamaci zasíláte i stručně uvést důvod reklamce!
  • reklamované zboží v žádném případě neposílejte na dobírku!
  • reklamované zboží musí být kompletní, čisté a hygienicky nezávadné!

Reklamační protokol

Pokud reklamaci provádíte osobně, vydáme Vám reklamační protokol.
V případě zaslání reklamace na adresu reklamačního oddělení, Vám bude zaslán reklamační list na e-mail uvedený v popisu reklamace. 

Záruční doba a životnost zboží

Záruční doba a životnost zboží jsou různé pojmy. Životnost zboží je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním používání může být životnost kratší než záruční doba. Záruční doba je 24 měsíců, pokud není stanoveno jinak a začíná běžet ode dne převzetí zboží.

Průběh reklamace

O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými maily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout.

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Kontakty pro reklamace:

Níže uvedené kontakty slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vaší reklamace:
info@lyzelyze.cz
tel: 603 981 932

Jak postupovat když…

  • Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání balíku, zásilku vždy zkontrolujte!
Zásilku si prosím vždy prohlédněte před dopravcem, zde obal není poškozen (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený apod.) a zda není porušena naše speciální balící páska. V případě nesrovnalostí balík nepřebírejte! 
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce (DPD a Česká pošta) a naši společnost.

  • Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme neprodleně nás informujte, nejlépe telefonicky na tel. 603 981 932, ihned budeme tuto nesrovnalost řešit.

Reklamační řád společnosti Sport Hangar CZ s.r.o.